TVspel och bira


Liggandes i sängen igen så kan jag konstatera att dagen varit ganska bra. Efter energikrävande rättning av projektarbeten så fick jag mig en powerboost under eftermiddagen. Några kollegor hade tagit initiativet att släpa in en massa soffor i mitt hemklassrum samt riggat en PS3a till projektorn. Det kördes bil, spelades tennis och fotboll,  jag blockade några slag med Raiden samt svingade klubbor som Vijay Singh. Några öl och en kebabtallrik till det så fick man helt enkelt en jävligt trevlig kväll...

I övrigt kan jag konstatera att vi tackade nej till lägenheten idag. Nu får vi se vad tjejen som inte har någon lägenhet lyckas med =)

Då jag aktivt bloggade för ett år sedan så körde jag alltid lite tema och varför döda en trevlig tradition? Jag går ut tungt med att under en tid presentera sköna musikvideos som på ett eller annat sätt sticker ut från mängden... Enjoy


OK Go - This Too Shall Pass: http://www.youtube.com/watch?v=qybUFnY7Y8w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0