Internet mitt Internet

Sååå, då ligger man i sängen igen och fördriver tiden med att surfa runt på sina sedvanliga sidor. Har du tänkt på vilken del av internet du hänger på? Jag tog mig en funderare och resultatet hittar du i länksamlingen i denna sidas vänstermarginal, där listas antagligen varenda sida som jag ibland/ofta har anledning att besöka. Om du tycker att jag går miste om något roligt hörn av nätet så tala då om detta...

I övrigt så kan jag berätta att ytterligare en spekulant hört av sig om lägenhetsbyte ikväll, denne hade dessutom en lägenhet att deala med! =) Tyvärr tror jag inte att det är något för oss dock. Lägenheten var förvisso ljus och fräsch med balkong men den ligger på 6800kr, är lite mindre än vår och ligger vid sjukhuset. Det största problemet var dock den öppna planlösningen med ett vardagsrum som inte verkar vara helt lätt att möblera. Synd synd, men vi har tålamod.

Avlslutningsvis får jag lov att tacka en av mina mentorselever för följande citat: ""Yesterday is history, tomorrow is a mystery and today is a gift. That’s why they call it Present" -Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0