Reflektion

Idag sov vi ovanligt länge och klockan hade nog hunnit bli 11.30 innan vi klev ur sängen. Trots en stadig och nyttig frukost så sitter man likförbannat här med huvudvärk och är seg som ett roadkill. Men jag ska inte klaga, det är sällan jag drabbas av de dagen-efter-biverkningar som jag förtjänar.

Topic på detta inlägg är som ni ser "reflektion" och då undrar man kan kanske vad jag reflekterar över? JO jag kan inte riktigt släppa detta med att jag med största sannolikhet ska vara ledig heeeeela sommaren. Fattar ni det? Nog för att det kanske kan bli lite fattigt men nog finns det många billiga nöjen att ägna sig åt? Jag tänker mig gratisnöjen såsom:
frisbeegolf, pcspel, läsning, fiske, sol+bad, lära mig spela gitarr ordentligt.... och ja? vad mer? jag behöver TIPS!!!! TIPS FÖR FAN!!!!

Dagens fakta
Det mänskliga hjärtat skapar nog tryck för att spruta blod 15 meter. (word)

Ibland blir det fel (repris)
Tilda visar mig facebookbilder på felskrivna lappar som någon ständigt lägger in. Mycket underhållande må jag säga och dagens bildtema blir därför en favorit i repris. Enjoy:
















Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips? Jo du kan: Hälsa på din fantastiskt, underbara, trevliga, härliga och för att inte nämna otroligt snygga och sexiga bror!

2009-03-30 @ 19:30:14
Postat av: Sebastian

Sista bilden = avd. Bigger than Jesus...

2009-04-06 @ 21:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0