Ledig Måndag

Söndagen var mycket mycket slapp eftersom vi festade till ca. 04.30 (det var längesen man gjorde det =). Festen var i övrigt väldigt lyckad och låten som komponerats av undertecknad verkade också gå hem =). Tilda var långt ifrån pigg igår och jag hade en rejäl huvudverk på morgonkvisten men viking som man är så gav jag mig ut på stan för filmhyrning och inhandlande av nyttig såväl som onyttig föda. 3 Filmer hann vi  med igår, bl.a. Patrik 1,5 som var bra men knappast en komedi som vi trott.

Nu är det alltså Måndag och då jag jobbar 75% så är jag ledig denna dag. Morgonen började med simning följt av frulle. Nu sitter jag och väntar på att vännen Fredrik ska vakna efter sitt nattpass så att vi kan hitta på något sköj. Har inte sett luen på en månad då han varit i Sydamerika.

Dagens fakta
Potatisen förbjöds från början i Sverige för att alla trodde att man skulle äta bladen, som nämligen är giftiga... smart.

Det kommer gå åt helvete
Nu när vi börjat bli äldre så har vi också börjat klaga på "dagens ungdom". Vi tycker att dagens tonåringar är för jävliga, att våldet blir värre och värre etc. etc. Antingen så är vi bara jävligt gnälliga och har redan lyckats glömma hur vi själva var för 10-15 år sen eller så ligger det faktiskt något i det. Jag bestämde mig därför för att göra en liten undersökning och jag måste säga att resultatet är skrämmande, vart fan är världen på väg om dessa barn är vår framtid!!? Enoy:





Vilket jävla rövhål!



Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiatch!



Ja! Snorisen kommer bli rockstjärna och knarka ihjäl sig... jävla fuckup.

'

Söt? Knappast... 20 år från nu så sitter han/hon i stolen för massmord. DEMON CHILD!



*Host* Behöver jag kommentera detta? Mycket obehagligt...



Hulligansnoris... om 10-15 år så slår han ut tänderna på en gammal tant med ett järnrör... då är det inte så jävla kul längre!

Kommentarer
Postat av: tilda

ja du.. undra hurdan unge vi själva kommer få i framtiden?? ;) Vår kommer självklart vara perfekt.. hihi

Puss

2009-03-10 @ 19:44:10
URL: http://postgatanfem.blogg.se/
Postat av: SeBAStian

hihi, ja vad ska vi ta oss till med dagens ungdom? Tjusiga bilder kan vi ju alltid ta på dem iaf, och få nu inga otäcka idéer om vad jag menar med det...

2009-03-13 @ 09:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0