Dataspelande

HALLÅ IGEN!

Som bekant så fick jag min uppgraderade dator i veckan och det har bland annat strulat med inställningar för svenskt tangentbord etc. Sen ska det väl sägas att mycket tid har krävts för att rädda världen i diverse datorspel.

Jag och min gode vän "Frodde frodalf Eleifsson aka syltas lue with tha assweed" spenderade natten med ett nytt datorspel som heter EMPIRE TOTAL WAR... smaka på det namnet ni! Vid 03.30snåret gav jag emellertid upp men "Frodde frodalf Eleifsson aka syltas lue with tha assweed" höll ytterligare någon timme. Klockan 11.00 var det uppstigningsdags och sedan dess har vi... just det... spelat!

Nu är det emellertid dags att knäcka upp ölen och då kan vi ju inte spela... eller jo... det kan vi visst det.. GAME ON!

Dagens Fakta
För att fylla Globen med vatten som kommer med samma flöde/tryck som det från en vanlig vattenkran så får man vänta ett tag... 40 år närmare bestämt.

Inga bilder?
Dagens bildtema skulle ju givetvis följa temat dataspelande och därför gav jag mig ut på intranätet för att hitta bilder på klassiska töntar/nerdar... Jag måste dock beklaga det faktum att det inte verkar finnas några sådana som är lätt-tillgängliga. Därför gott folk så ger jag er bara FYRA bilder på töntar och som komplement...EN bild på en hund i dykardräkt! Enjoy:












Kommentarer
Postat av: Jimmy

Spelar Empire total war jag med. Kalle dussin har hitills tagit över danmark, ryssland, och TEXAS! livet är gott som svensk i 1740 talets storsverige ;-)

2009-03-17 @ 16:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0