Äntligen helg

Veckan har gått förhållandevis snabbt men nu (ca. 15.00 Fredag) så är jag oerhört trött. Jag har precis haft debatt med mina elever och det hela fortlöpte mycket bra.

Jag kan meddela att Autumn Falls har tagit sig till semifinal i Rockkarusellen även detta år. Det hela går av stapeln klockan 16.00 Lördagen den 4e april på Vallen här i Kalmar. Med andra ord så hoppas vi att ni alla kommer samt drar med er en massa vänner! Låtlista: Two Brothers, Autumn Falls samt Dancing with the Devil. 

Fredagen bjuder på matlagning och film. Lördagen bjuder på simning och antagligen fest på kvällen.

I övrigt så kan jag meddela att jag om 2 veckor har påsklov, dessutom har jag nu fått besked om att jag kommer ha ca 5 veckors semester vilket i nuläget antagligen kommer innebära att jag kommer ta ledigt hela sommaren. Vad ska man göra då? Tips?

Dagens Fakta:
Valens tunga kan väga upp till ett ton... (det ni tjejer).

Lite stressad:
Tilda kommer till skolan om 10 minuter och då ska vi gå till Maxi och tokhandla. I brist på tid så kör jag därför ett nöd-bildtema, nämligen: Look-alikes... Enjoy:













 

äääääää jag vet inte.... Jag har bara hört så många säga att vi är lika men kanske var vi likare när han var Frodo och jag hade långt svart hår? =) Nu vet jag inte.....

Kommentarer
Postat av: Emla

Yaaaaay! Froooodoooo ;D

2009-03-27 @ 18:51:28
URL: http://erosenqvist.blogg.se/
Postat av: Soffan

Fan, jag tyckte du var riktigt snygg på den bilden för en gångs skull!

2009-03-27 @ 20:45:23
URL: http://soffansblogg.blogg.se/
Postat av: masse

kasta inte skit på dr.phil....



p.s. fruktansvärt ödmjuk kommentar av ovanstående ;)

2009-03-27 @ 23:05:25
URL: http://matsebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0