Stackars Fylking

Igår så uteblev bloggandet. Jag kom inte hem från jobbet förrän vid 17snåret, sen skulle det fixas mat, betalas räkningar och sen kom Ted och Tom över på några glas wirre. Detta följdes sedan av ett Harrysbesök där vi lirade bowling och hinkade bira. På Harrys var även Gert Fylking och självklart var jag en av alla dem som störde honom... jag är egentligen inte särskilt kändiskåt... stackars Gert... jaja...nu kan man säga att man pratat med honom iaf. Sammanfattningsvis så var kvällen iaf väldigt trevlig =)

För er som undrar varifrån namnet på veckodagen "fredag" kommer så kan jag såhär i efterhand avslöja att namnet förmodligen kommer ifrån Odens hustru Frigg.

I och med de orden så var veckodagsnamnsutbildningen över! Nu återstår bara att hitta på något nytt att lära er.... vi får la se vad det blir.... önskemål?

IBLAND BLIR DET FEL
Vi kan alla vara överens om att det titt som tätt inte riktigt blir som vi har tänkt oss här i livet. Detta är således dagens bildtema. På samtliga bilder så bidrar t.ex. kameravinkel och el-fel till att diverse skyltar/logos helt enkelt blir... FEL. Enjoy...














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0