Spel-Måndag

Så var då sportlovet till ända och återigen så gick man på veckans första arbetspass. Jag ska emellertid inte klaga, det var en helt okey dag faktiskt. Då jag kom hem så väntade ca 10datorspel på mig, inköpta på GINZA till den fina summan 178kronor =) Billigt så det förslår.

Veckodagen "Måndag" är för övrigt uppkallad efter den fornnordiske guden Måne, eller som han hette på fornsvenska; Manadagher. Måne var/är för övrigt bror till guden Sol som ju givit namn åt veckodagen.... ja vilken var det nu?.... just det... Söndag.

Hår
Ett ålderstecken är utan tvekan "hår". Min käre far är t.ex. i trängande behov av en näs-rakning och jag har sett äldre kvinnor med rejält tilltagna snorbromsare varav det värsta fallet var en grekisk kvinna vars svarta tunna mustasch hängde ner över hela munnen. Själv så har jag en kvinna [ohårig] som håller koll på min päls och det är inte så konstigt... en annan varalse som ju hjälper sina nära och kära med deras päls är ju apan, vilket av en ren händelse är mitt smeknamn på Tilda... apan... alternativt apjäveln. Hur eller hur så har Tilda på sista tiden fått hålla efter mina ögonbryn. Jag vet inte vad det är frågan om men de jävlarna har fått spelet fullständigt, värsta jävla gubb-brynen. Konstigt....

Som ni förstår så är således dagens bildtema just hår.... Enjoy:

 
Sööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööt !


Söööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööt ?

  
Jag vet inte vad ni säger men nog rycker det allt lite i baguetten....

 
Kvinnan med världens längsta hår. [Bilden tagen innan världsrekordet togs]

 
Respekt.... 


Jajjemen, det är en kanin och ägarna är snälla människor....


En keps-frisyr....

Kommentarer
Postat av: tilda

haha.. ja din apjävel håller redigt koll på dina bryn.. när hårstråna står rakt ut så e det illa.. hur ska brynen se ut vid 50 om dom redan står ut vid 26? haha PUSS love

2009-02-23 @ 19:39:41
URL: http://postgatanfem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det pirrar som fasen ska du veta.. ;)

2009-02-23 @ 19:44:51
Postat av: linn

uuuuuuuhh!! HÅR?? vad fan ska de var bra för.

2009-02-24 @ 20:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0