Slitig Onsdag

Ja, så var då onsdagen slut om några timmar. Onsdagen är för övrigt uppkallad efter den fornnordiske guden Oden så jag inte glömmer det.

Idag har jag arbetat sååå in i helvete. Faktum är att jag fortfarande sitter på jobbet, det är alldeles nersläkt på skolan. Om ca 10 minuter så trillar det emellertid in en massa kollegor. Vi ska äta lite mat, spela lite sällskapsspel och kanske knäcka upp en eller två sällskapsöl ( i mitt fall 4). 

Egentligen så borde jag ha nämnt vår blivande drottnings förlovning igår (jag har blivit påmind) men jag glömde faktiskt det. Därför så tänkte jag ta tillfället  i akt och reflektera lite över denna viktiga händelse........ SÅ... nu har jag gjort det.... who gives a shit?

APOR
I övrigt så saknar jag min apa Matilda lite just nu.... dagens bildtema är således apor. Enjoy....













Kommentarer
Postat av: Sofie

Den första var ju slående lik Tilda ;)

2009-02-25 @ 22:05:13
URL: http://soffansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0