Vår

Jaha, ska man börja med att be om ursäkt för att man inte bloggat på ett tag? Nej fan, det har funnits annat att syssla med bland annat musik... här kommer en snabb musik-resumé:

  • Rockkarusellen sket sig.
  • Gjorde en bra spelning i Växjö inför 5 stillasittande fans. (spelningen filmades dock, DVD är på G).
  • Inspelningsdatum (3 maj) är spikat, då läggs bas/trummor på 5 nya låtar.
  • Det är klart att vi ska spela på Kalmar stadsfest, antagligen ca. 1h.
  • Jag har blivit tillfrågad om att spela in en låt skriven av radioprofilen Lennart Palm, någon gång i maj är det dags.
  • Jag, Tom och Tommy har startat trubadurtrio.... vad sägs om namnet "Tom-Tommys"? =)

I övrigt kan det konstateras att våren äntligen är här och kommer det snö nu så blir jag vansinning. Nu längtar jag efter att det blir lite varmare också så att man kan dumpa jackan, lägga sig med en kasse stark på en filt parken och grilla till att. Idag betalades resan till Mallis, skönt att få det överstökat och även om jag inte direkt har resfeber än så börjar man ändå längta lite.

Dagens fakta:
Du bränner mer kalorier genom att sova än kolla på TV.

Djur och kärlek:
Våren är så vitt jag vet en kärlekens tid (baserar detta på att alla damer börjar ta av sig allt mer kläder). Som ni säkert lagt märke till så börjar även alla djur att vakna till liv (Fågelkvitter etc etc.) Dagens blidtema är således djur + kärlek... Enjoy:



En älg som älskar bildäck.



En mås som älskar öl (även om han smyger med det)



Annorlunda kärlek



Hund som älskar bebis (vet inte om det är ömsesidigt)



Djurporr



IT-Råtta som älskar att sova.



The true face of an orgasm.




Kommentarer
Postat av: tilda

Jaaa... nu e det betalt och klart.. snart ligger vi o gassar i solen med varsin drink :) PUSSSSS

2009-04-18 @ 18:39:41
URL: http://postgatanfem.blogg.se/
Postat av: Tess

haha! känner någon slags samhörighet med måsstackarn, vet inte riktigt varför dock.. och du, tack för sms-hjälpen i fredags, det gick ju som smort, så att säga.. :P

2009-04-20 @ 16:53:29
URL: http://tessfrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0